reklama

Ako vyhodiť chlapa do smetí

Ak vás práve nasrdila vaša horšia polovička návod na to ako s ňou zatočiť tu nenájdete. Alebo že by predsa? Nenechajte sa od čítania odradiť a možno sa aj zasmejete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Je to už dobrých desať rokov dozadu ale vždy keď si na ruku navliekam mikroténové vrecúško a idem vyniesť smeti mi táto príhoda napadne.

Letný deň, okolo smetiakov bzučia roje múch a ja uvažujem či naši poriadni spoluobčania dnes hádzali zvyšky a odpadky zo svojich domácností do nádob na to určených alebo len tak, nám ostatným pod nohy. Letmý pohľad mi hovorí že zem je "čistá" tak už len dúfam že kým do nádoby dostanem svoje vrece nebudem sa jej veľmi musieť dotýkať. Nemám totiž rada tú situáciu že nádoba je tak statočne zaseknutá že ju musím odťahovať od steny a trikrát otvoriť lebo sa sama zavrie ... No toto asi pochopí len detektív Adrian Monk.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale dnes je veko krásne roztvorené, tak len vyhodím vrece, stiahnem "rukavicu" a odchod. Vtom ale čo nezbadám - cez okraj nádoby sú prehodené nohavice. "Rukavicu" som ešte mala na ruke tak som ich chcela prehodiť dnu ... no keď som nimi trhla nahor vedela som že je zle - v tých nohaviciach bol navlečený človek! Lenže fyzika nepustí a jeho telo už sa prevážilo do obsahu nádoby. Verte-neverte, ani sekundu som nečakala kedy sa vyhrabe a "poďakuje" sa mi, zdrhala som kade ľahšie! Jeho kvetnaté nadávky som počula ešte aj vo vchode, ale to už som šla od smiechu do kolien ...

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu