reklama

Tu zrakáč asi ešte neležal

povedala som si po pár dňoch na chirurgickom oddelení nemocnice, kam som sa dostala koncom júna. Inak si prístup sestričiek a sanitárov vysvetliť neviem. Napriek všetkému pred väčšinou z nich skladám klobúk lebo ich práca nie je jednoduchá. Skúste za cca 400 € dvanásť hodín denne lietať okolo chorých ľudí z ktorých každý si myslí že tá jeho choroba by mala byť pre personál prioritou. Na "obranu" mnohých z nich musím povedať že keď som ich požiadala "ako na to" rešpektovali ma a dokonca vedeli povedať aj niečo ako ospravedlnenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tu je "hitparáda" toho, čo ma v nemocnici dostávalo doslova do vývrtky.

5. miesto:

Tu máte tabletku znel oznam a ja som sa občas stihla opýtať, kde je to tu. Odpoveď znela zväčša že na stolíku, málokedy mi ju sestra podala priamo do ruky. Na tom stolíku ktorý raz za deň utrela upratovačka spôsobolže handru ktorou utrela môj, utrela aj ďalších možno desať stolíkov na ktorých ležalo nechcem si predstaviť čo všetko.

4. miesto:

Mňa sa na to nepýtajte, opýtajte sa doktora XY. Fajn, rada by som sa, ale ktorý to je? Taký čierny, štíhly, vysoký s okuliarmi. Výborne sestrička, bodujete ... Ešte mi povedzte ako vyzeráte vy. Pomyslela som si, povedať som jej to už nestihla lebo už vo vedľajšej izbe vypúšťala katéter. pritom stačilo povedať že to je ten ktorý mal službu včera v noci a hlas by som už zaradiť vedela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. miesto:

Večer o desiatej bez varovania vbehnúť do izby a zasvietiť nepríjemné neónové svetlo. Ale to bolo, predpokladám nepríjemné aj vidiacim.

2. miesto:

Ráno o piatej sa zobudíte na to, že vám niekto priloží k čelu niečo studené (ak si dobre pamätám) s modrým svetlom a nepríjemným pípaním. Správny tip, je to teplomer. Viem že inak mi tú teplotu jednoeducho nezmerajú, no aby mi od šoku tlak nevyletel na 350/240 stačilo sekundu predtým povedať že sa niečo také ide diať.

... A 1. miesto vyhráva ...

Predstavte si, že ležíte na nemocničnej posteli, zaoberáte sa "nesmrteľnosťou chrústov" a vlastným zdravotným stavom. Vtom vám niekto bez slova vyhrnie rukáv (ešte lepší je spodok nočnej košele) a vrazí do vás injekciu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Verím, že som občas bola nepríjemný pacient. No skúste si predstaviť seba v týchto situáciách ako sa sestričke s úsmevom poďakujete.

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu