reklama

Svet je naozaj malý!

Bolo to niekedy na jar, keď mi kamarát spomínal, že má bývalého spolužiaka v našom okrese. Donedávna boli v dosť intenzívnom kontakte, no Imro sa mu akosi stratil. Pýtal sa ma či mám niekoho známeho v dedine v ktorej Imro býva. Áno, mám a popýtam sa na neho. Kontaktovala som známu z danej dediny, no bez úspechu - Imra osovbne nepozná, no vie že taký nejaký človek tam býva. Na "pátraní" po Imrovi som vo víre udalostí úplne zabudla. Až do dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vyšla som od Eda z ordinácie šťastná ako blcha - rana je o polovicu menšia ako pred mesiacom a my môžteme pokračovať ďaľšou fázou liečby. Vedela som že dnes ma čaká táto návšteva a priznám sa, od včera som bola nervózna, mala som hnačku a miestami som mala pocit že sa povraciam ... Vyšetrenie sa teda podarilo, "škaredú" kožu sme obstrihali, preväz urobený, spokojnosť s procesom hojenia primeraná výsledkom ...

Som vonku a potrebujem si "upratať" myšlienky a informácie ktoré som v ordinácií dostala. Poprosila som Janku či mi zájde do lekárne pre lieky a sadla som si na stoličku v čakárni. Vchádza do nej manželský pár. Kontrolujem či moja karta zbytočne nezaberá miesto a pán s barlou ako si sadá mi hovorí že ju tam kľudne môžem nechať. Prikývnutie, úsmev a tým by to pre mňa malo (chcelo) končiť. Pani sa však začína pýtať. Z akého zariadenia som prišla, či som tu sama, koľko mám rokov. Odpovedám síce slušne, no trochu rezervovane. Nie veľmi, len tak aby dáma vo veku mojej mamy pochopila že nemám chuť na diskusie. Nepochopila. Pýtala sa ďalej. Dobehla Janka s liekmi, sľúbila že zajtra sa aj s Danim zastavia a futašila pre neho. Dáma v konverzácií pokračovala, pýtala sa na môj vek, na školu ktorú som skončila, ako vidím a odkedy mám problém s nohou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Aj môj manžel má kamaráta, nevidiaceho maséra, chodili spolu do školy a dotyčný pán neskôr stratil zrak, urobil si masérsky kurz a veru masíruje. Obdivujem ho lebo je veľmi samostatný, nie len že si navarí, ale aj veľa zavára. No povedzte, koľko vidiacich chlapov je takých šikovných?" kladie mi pani rečnícku otázku, no kolieska v mojej hlave sa už točia iným smerom. Pýtam sa jej či je manželov kamarát z toho a toho mesta, odpoveď je kladná, tak sa pýtam aj na meno ... A je to on! Už sa len uisťujem: "A pán manžel je Imro!"

"Áno, odkiaľ viete?" nechápe pani. Povedala som jej že sa poznáme takmer 20 rokova že asi tak pred pol rokom sa po Imrovi kamarát práve cezo mňa zháňal ... "Ale viete čo? Hneď mu zavolám a dám mu vás k telefónu!" konala som. Kamarát Imra hneď poznal a dohodli sa že si neskôr zavolajú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a ja som zrazu bola spokojná že pani "nepochopila" moje signály o nechuti komunikovať ... Inak by sa mi nepotvrdilo že svet je ozaj malý ...

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu