reklama

E-lekárne majú len jednu chybu

Volám Linde, či môže pre mňa prísť k Edovi. Teraz som skončila. "Až teraz? Veď už je pol dvanástej a viezla som ťa tam o pol ôsmej. To nebýva zvykom." konštatuje a sľubuje že o desať minút je pri mne, ak môžem nech počkám v čakárni, keď bude za rohom zazvoní mi nech vyjdem von

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Nie, idem ešte do lekárne. V lekárni majú skoro všetko, čo potrebujem. "Obväzy máme len 6ky (šírka 6 cm)" oznamuje mi pani magistra. To, čo mali, vymieňam za ružovo-hnedú bankovku a idem von. "Tu som!" volá na mňa Linda. Oznamujem jej že ideme ešte do lekárne.

Keby do jednej ... Prešli sme ich asi 4 a obväzy sme získali len 4 kusy. V piatej sme ich objednali, lebo toto nemá význam.

Kedysi sme mali v meste dve-tri lekárne, no mali v nich všetko čo v lekárni majú mať. Dnes má Komárno minimálne 15 lekární. Pre voľne dostupné lieky na prechladnutie, či drahé vyživové doplnky nevidíte ďalej ako za sklo, ale buď ich obeháte takmer všetky a ten produkt ktorý potrebujete si objednáte v poslednej (buď mi to objednáte alebo si tu od zúfalstva "vlasy vytrhám"), alebo si to niečo objednáte hneď v prvej, lebo veď toto už poznám, nechce sa mi to zase absolvovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kto ma pozná vie že nepatrím medzi "plačky za starými časmi", no a nemám problém uznať že aj sortiment v lekárni sa vyrazne rozšíril a zlepšil. Len si myslím, že lekáreň je dosť špecifická záležitosť na to, aby sa prihliadalo na kvalitu vybavenia, nie na hustotu lekární, teda kvantitu.

Nie každý má šťastie že býva takmer v meste, má rodinu ktorá je ochotná a schopná pomôcť, či asistentku s autom. Sú ľudia žijúci sami, na dedine, 30-40 km od mesta, ktorí keď už sa dostanú do mesta potrebujú vybaviť veci hneď. Cením si ochotu objednať príslušné lieky/materiál, ale človek ktorý má problém nastúpiť do autobusu, ktorý ide ráno do mesta a popoludní naspäť sa do mesta zajtra dostane asi ťažko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale už som počula aj názor že som veľmi náročná, veď ako často sa taký obväz domov kupuje? Možno nie často. No jednu krabicu - 20ks, by lekáreň na sklade mať mohla. Keď príde taká trúba ako som ja, nech si ju môže vziať a ďalšiu si na sklad objednáme už aj potom.

A akú chybu to majú e-lekárne? Že keď mi kurier prinesie to, čo som si objednala moje recepty sú mu "na dve veci", on chce hotovosť.

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu