reklama

Ako sa šíria dobré správy

Moja mama tomu hovorí "vrabce čvirikali", ja mám pre to pomenovanie "rodinné tamtamy" ale nech sa to nazve ako chce znamená to vždy jedno ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V našej rodine to totiž funguje tak, že keď sa niečo stane hneď sa informujeme. Je úplne prirodzené že človek sa potrebuje podeliť nie len o strasti ale aj o radosti. Slová to mi je ľúto, prípadne teším sa s tebou vám povie hocikto, no od najbližších sú tieto slová pretavené do skutočných pocitov a emócií. Veď kto vie lepšie precítiť vaše sklamanie a tešiť sa z vašej radosti ako tí najlepší?

Tak tomu bolo keď sa Janke narodil Danielko. Lacko nám všetkým poslal správu s mierami a ja som inak nemohla a hneď som volala maminke aby som jej zagratulovala všetko najlepšie babka a ocovi gratulujem, dedko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľakrát som zavolala Janke - Jani, podarilo sa mi toto alebo naopak - toto, na čom mi tak záležalo mi nevyšlo. Potom som sa venovala ďalším veciam a maminke som zavolala až z vlaku, prípadne z domu, keď už som mala voľnejšie. Vyrozprávala som čo sa stalo a maminka mi zahlási: "Ale ja to všetko viem." A tak môžem len skonštatovať - jasné, tie naše vrabce ... Rodinné tamtamy vedia pomaly všetko skôr ako sa to stane. Každý z nás asi vysiela nejaké "dymové signály" na ktoré sú citlivé len radary tých najbližších. Tie moje vidno až do Rakúska ... A to je úžasné lebo to znamená že sa o mňa stále niekto zaujíma, niekomu nie je jedno čo sa so mnou deje. Rodinnou poštou od Janky k ocovi, od oca k mamine putujú rôzne správy a správičky. Nech to ešte dlhé roky takto funguje.

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu