reklama

Neznášam telemarketing!

Neviem ako sa volá tá profesia, kde si sadnete k telefónu a z hŕby telefónnych zoznamov si musíte nájsť neviem koľko ľudí ktorým máte za úlohu bodrým tónom hlasu (na spôsob "toto je ponuka vášho života) oznámiť že získali darček v hodnote neviem akej, ak zorganizujete prezentačné stretnutie. Túto profesiu neznášam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Schválne nepíšem že "Neznášam telemarketérov", lebo to by nebola pravda. Sú to tiež len ľudia ktorí preto, aby mohli živiť svoje rodiny, cestovať a slušne žiť potrebujú zarobiť peniaze. A telemarketing, ktorý nás tak veľmi otravuje možno pokladajú za posledné východisko z núdze. Aj keď si zrejme sami uvedomujú že ich profesiu a ponuky sú megaotravné žiť treba a to bez peňazí nepôjde. Preto chápem ak rozhovor prebehne tak, že hlas na druhom konci linky mi niečo ponúkne, ja sa poďakujem a oznámim volajúcemu že podobné ponuky ma nezaujímajú a rozlúčime sa ako slušní ľudia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeden typ telemarketérov mi však doslova prekáža. Sú to tí čo tento môj oznam odignorujú tým že veď nemôžem vedieť čo mi idú ponúknuť a že možno budem ľutovať že som na ich ponuku nereflektovala.

Neviem čím som si to zaslúžila ale s takýmito ponukami sa mi vrece roztrhlo akurát keď som bola v nemocnici a nekomunikovala som s nikým okrem svojich najbližších. Na displej som takmer nevidela, preto som hovory brala. Aj z neznámych čísel. Len sa mi potvrdilo že ľudia sú rôzni, lebo človek na druhom konci linky mi buď poprial skoré uzdravenie, alebo sa opýtal či mi môže zavolať keď sa vrátim z nemocnice. No na jeden hovor si pamätám celkom presne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Dobrý deň, ja som XY z firmy YZ a volám vám, aby som vám oznámila že ste vyhrali výrobok z našej ponuky ktorý si môžete prevziať ...

- Ďakujem vám za ponuku, ale ja som v nemocnici.

- To nevadí, ak sa dohodneme môžem za vami poslať nášho zástupcu vo vašom regióne. Sním sa potom dohodnete na termíne prezentácie ...

- Vážená pani, asi ste nepochopili, ja som hospitalizovaná.

- Ale to vôbec nie je problém, veď sa z tej nemocnice vrátite. - prehovára ma cukrový hlas, no to už som sa neovládla a odpovedala som:

- Nevrátim, dnes o 15,00 totiž odlietam na Mars.

Nebola som vôbec slušná, ale ani dáma telemarketérka nebola taktná ... Bežne taká protivná nebývam, no aj tak - vážení telemarketéri, nekontaktujte ma, škoda peňazí za hovor.

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu