reklama

Búrame bariéry 5

Dnes bol skvelý deň. Vlastne v ostatnej dobe bolo vďaka pár ľuďom takých skvelých dní niekoľko. A ja si hovorím – toto už som potrebovala!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Tieto náušnice predsudky nemajú ...
Tieto náušnice predsudky nemajú ... (zdroj: ja)

Ráno sa začalo tak, ako už dávno nie – po sprche som si urobila mejkap. Po roku som „zdecimovala“ svoju „zbierku šminiek“ na nejaké tri tiene, dva rúže a jednu maskaru o ktorých som si bola istá že mi z nich nenaskáču vyrážky a fľaky. Myslela som, že som to už aj zabudla, no podarilo sa, „odobrila“ mi to Janka, ktorá ma ráno viezla do mesta.

V kancelárií „plodný“ deň – spískali sme zolíkový turnaj, pripravili pozvánku, doriešili nejakú administratívu. V dobrom tíme (že Jožko) to ide ako v dobre namazanom stroji. Nestihli sme všetko, tak som si nejakú robotu vzala aj domov, no ako za „starých“ čias. Prečo? Lebo som sa, po dlhom čase niekam ponáhľala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K psychologičke som prišla s menším predstihom, tak som čakala, aby som ju nevyrušila pri klientovi, ktorý u nej je na sedení predo mnou. Keďže 4. poschodie na peši nedám, zvykne po mňa zísť výťahom, ktorý je na kľúč. Ako si tam stojím pred schodami a čakám, z očnej optiky vyjdu dve dámy, podľa hlasu možno 50tničky. Pozreli sa na mňa a keď poodišli ďalej jedna druhej hovorí:

„Očakávala by som, že baba s barlami sa nevyberie do mesta taká vymódená, nahodená.“ Nebolo v tom nič ponižujúce, urážlivé, bolo to suché konštatovanie.

„Dámy, o mne hovoríte? Na mňa ale opatrne, lebo idem k psychologičke, tak som možno aj nebezpečná. “ hovorím so smiechom a tety zmizli ako gáfor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A predsudky sú veľká bariéra. Veľakrát ich podporujú naše komplexy. Mala som niekoľko rokov trvajúce obdobie, kedy som nosila len čierne/hnedé oblečenie, lebo ja, zrakáčka, si predsa nemôžem dovoliť jasné farby. Dnes som „múdrejšia“ a viem že je to o tom, že dôležité je to, či sa v tej veci dobre cítim, nie to, čo by „baba s barlami“ mala alebo nemala nosiť.

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu