reklama

Deti zaujali, Maroš dojal k slzám

Pred pár týždňami sme v Komárňanských listoch objavili krátku pozvánku na tradičný benefičný koncert detí z materských škôl, ZŠ a ZUŠ, ktorého hosťom bude Maroš Bango. Tam pôjdem. oznamila moja mamina a ja som sa len potešila že nepôjdem sama. Ešte som si to telefonicky overila u Saše, Marošovej manželky a bolo to jasné - ideme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Výnos putuje na podporu miestneho denného stacionára pre mentálne postihnutých
Výnos putuje na podporu miestneho denného stacionára pre mentálne postihnutých 

Tentokrát sa konal už 21. ročník koncertu, ktorého výnos putuje na podporu miestnehodenného stacionára pre mentálne postihnutých, ktorí vo svojej chránenej dielni vyrábajú veľmi pekné výrobky.Organizátormi sú už tradične Dom Matice Slovenskej a miestny cirkevný zbor Evanjelickej cirkvi AV.

Pred kostol som prišla s riadnym predstihom - keďže Bangovcov poznám už roky mali sme dohovorené stretnutie (niekde zlyhala komunikácia a to sa nakoniec nekonalo). Chvíľku sme sa s pánom farárom Krajcerom rozprávali a on medzitým tu pomohol do kostola mamičke s kočíkom, o chvíľu zase pánovi s hokejkami (príklad, ako má "vyzerať" jeden farár). Okolo pol piatej aj mne hovorí - choďte si aj vy kľudne sadnúť, lebo potom nenájdete miesto. Odkedy som tu, pri tomto koncerte býva kostol natrieskaný. A veru aj bol. Moje hokejky držali miesto mamine a Janke s Danielkom, keby nie, tak stoja niekde vzadu pri dverách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Kostol bol plný detí - súrodencov a rodinných príslušníkov účinkujúcich, takže zabudnite na pokojnú, tichú atmosféru takýchto podujatí. Z lavíc sa často ozývali detské hlásky ktoré videli vystupovať svojho bračeka/sestričku a zlatý bol drobec, ktorý stojac pred publikom videl mamu ktorá si ich fotila - no musel ju spontánne pozdraviť.
Aj kamaráti a bratranec nášho Danielka vystupovali, o rok možno bude aj on ... Malých speváčikov striedali väčší, tých vystriedal spevácky zbor z Hurbanova a po troch hráčoch na flautu prišla Saša. Tá uviedla Maroša a keď ten začal spievať, použijem strašnú ale v tomto pripade stopercentne pravdivú frázu - jedno oko nezostalo suché (to skonštatovala vidiaca osoba, moja mama). Priznám sa, zimomriavky a slzy v očiach som mala aj ja. Po druhý krát som sa už ani netvárila ako hrdina - to vtedy, keď Maroš spieval pieseň pre všetky starostlivé mamy, pre tie, čo sa starajú o hendikepované deti zvlášť ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poslednú pieseň spievali účinkujúci aj s publikom, ktoré malo jej text na pozvánke.

Saša, Maroš, ďakujeme za úžasný zážitok a už teraz sa tešíme na júlové vystúpenie. A to už sa stretneme aj pri obede.

Saša a Maroš Bangovci
Saša a Maroš Bangovci 
Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu