reklama

Napi sa, ty sprostaňa!

Zaľahla som ako obyčajne. Okolo polnoci ma zobudila príroda, navštívila som tú miniatúrnu miestnosť ktoru u nás obľubujú aj komáre a umývajúc si ruky som si uvedomila že nám v ústach totálne vyprahnuté.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Hneď ma prebralo - určite mám glyčku aj ..., ak nie viac! Uvažujem kráčajúc do izby. Jedno meranie - 7,2. Nie je možné, hovorím si, tak robím kontrolné meranie. Výsledok rovnaký. Siaham po fľaši s vodou a vtom, ako som ju chytila do rúk mi to došlo - bodaj by som nemala "v hube púšť", keď dnes som vypila možno pol litra čaju!

Bežne zvyknem vypiť okolo litra tekutín, dnes som akosi pozabudla ... Tak sa mi to pomstilo. A hore budem možno do druhej, lebo keď ma niečo preberie zo spánku už tak ľahko nezaspím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Zvyknem vypiť okolo litra tekutín, dnes som sa pozabudla
Zvyknem vypiť okolo litra tekutín, dnes som sa pozabudla 

Prečo to tu píšem? Lebo niektoré stresy sú úplne zbytočné.

Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu