reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eka Balašková

Eka Balašková

Bloger 
  • Počet článkov:  140
  •  | 
  • Páči sa:  22x

Takmer nevidiaca osoba chodiaca po štyroch, sem tam po šiestich, funkcionárka Únie nevidiacich, postcrosserka, trochu blogerka a členka jednej úžasnej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  Sme medzi vamiRodinaPrózaÚvahy (občas možno o ničom)Prečo mám rada ...SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Tri dni s Cestou.

Eka Balašková

Tri dni s Cestou.

Pred dvoma mesiacmi ma asistentka viezla zo zasadnutia Krajskej rady. Zastavili sme sa v Nových Zámkoch pri nejakom obchodnom centre, keď mi zazvonil telefón: "Dobrý deň, tu je Janove z RTVS, z relácie Cesta. Čítala som pár rozhovorov s vami, no a chcela by som vás osloviť či by ste aj s vašou rodinou nešli do relácie Cesta." Prvá moja reakcia bola "nechápačka" - prečo ja? Veď ja nie som nijako a ničím zaujímavá.

  • 24. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 646x
  • 0
Snehulienka a zopár trpaslíkov

Eka Balašková

Snehulienka a zopár trpaslíkov

Ja som to vedela. Čo? Že nebudem spať a že budem o tretej nad ránom "upratovať" svoje myšlienky a pocity. Navrhujem - divadelné predstavenia a kultúrne akcie organizujte dopoludnia.

  • 24. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 100x
  • 0
Výlet stredoslovakov do Komárna

Eka Balašková

Výlet stredoslovakov do Komárna

Literárny klub šáLKKA pôsobiaci pri Knižnici J. Színneiho v Komárne, pre čitateľov pripravuje pravidelne tzv "čítačky" - besedy s autormi. Jedna taká sa v pobočke na Palatínovej ulici uskutočnila aj 21. 3. o 14:30 a pozvaní boli štyria básnici zo zoskupenia Generácia 0.

  • 22. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 1
Aký bude?

Eka Balašková

Aký bude?

Nikto netuší. Aj keď pár dám čítajúcich z kariet, hviezd, gule a iných nezmyslov, (prepáčte, predmetov) to vedia všetky celkom presne. (Ich hláškam ale neverím odkedy mi v priebehu 24 hodín tri povedali tri diametrálne odlišné "scenáre" môjho života, z ktorých ani jeden sa nenaplnil.) No a začiatok roka je ryžoviskom pre autorov stále populárnejších konšpiračných teórii. Tí totiž vedia že vtedy a vtedy bude koníec sveta, že v USA sa stane neviem čo a Rusi toto, a v Grécku tamto, a Fico nebude prezident lebo ... Blablablaaa.

  • 3. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
Podporujem pride pochod, ale podporujem aj rodinu.

Eka Balašková

Podporujem pride pochod, ale podporujem aj rodinu.

Kým si ma v diskusií podáte a "roznesiete ma v zuboch" prečítajte si moje argumenty. Možno vám cez ne ponúknem nový pohľad na vec. Môj pohľad.

  • 22. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 272x
  • 88
reklama
Viem, kto príde na rad po Rómoch a mám z toho strach

Eka Balašková

Viem, kto príde na rad po Rómoch a mám z toho strach

V ostatnej dobe, asi tak 2-3 roky, pozorujem v našej spoločnosti veľmi nepríjemný jav - útoky na Rómov. Nie som Rómka. Nie som ani asociál. A predsa mám svoju skúsenosť s čudnými indivíduami. A práve pre túto vlastnú skúsenosť mám strach. Strach z toho, čo sa deje.

  • 25. aug 2013
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 11 600x
  • 92
Relatívna krása

Eka Balašková

Relatívna krása

Médiá nán "vnucujú" určitý ideál fyzickej krásy - dlhé nohy, pestované ruky, žiarivý úsmev, dobré topánky vhodne zladené s elegantnou kabelkou (len žiadny fejk!). Sama si rada zalistujem v lajfstajlových časopisoch. Ale je skutočná krása naozaj o tom?

  • 3. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 510x
  • 0
Fóbie naše každodenné

Eka Balašková

Fóbie naše každodenné

Moja "súkromná" definícia fóbie je, že človek má neopodstatnený strach z bežnej situácie alebo veci. Veď ako by ste inak definovali fóbiu z piatku trinásteho, alebo podobných vecí?

  • 18. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 479x
  • 3
Nulový deň

Eka Balašková

Nulový deň

Neverím, že to nepoznáte. Ráno sa zobudíte s bolesťou hlavy ktorá na vás číha spoza rohu niektorého mozgového závitu a vy po pár minútach presne viete - dnes som sa nemal zobudiť!

  • 9. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 428x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu